۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۰۹۷۰۹
امام جمعه تبریز:

 سعادت جامعه در گرو تبعیت محض از ولایت فقیه است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان این‌که جایگاه و نقش ارزشمند و محوری ولایت فقیه در جامعه اسلامی بر کسی پوشیده نیست، گفت: سعادت جامعه در گرو تبعیت محض از ولایت فقیه است.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجج اسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، فیض سرابی، هاشم زاده هریسی، ملکوتی به همراه حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان و حجت الاسلام روحانی نژاد معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم دیدار کردند.

نمایندگان مردم استان آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار صمیمی که در بیت نماینده امام جمعه ترتیب یافت، ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بعنوان نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، برای امام جمعه تبریز آرزوی موفقیت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این دیدار صمیمی با اشاره به اهمیت نقش سنگر نماز جمعه در همگرایی اقشار مختلف مردم و همچنین مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب اظهار داشت: نقش ائمه جمعه نیز در شناساندن فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان این‌که آئین عبادی سیاسی نماز جمعه جایگاه مهمی در از بین بردن تلاش دشمنان برای شکاف میان حاکمیت و مردم دارد، افزود: باید به این مهم آگاه بود که نهاد مستحکم نماز جمعه مهمترین و بهترین محل برای وحدت، برادری و برادری امت اسلامی از هر سلیقه و گرایش سیاسی است.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که خطبه‌های نماز جمعه مانعی برای تحقق سناریوی دشمنان اسلام است، گفت: یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی ایران برپایی نماز جمعه در تمامی شهرهای کشور است، افتخار ائمه جمعه سراسر کشور این است که پیرو خط رهبری و ولایت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان این‌که جایگاه و نقش ارزشمند و محوری ولایت فقیه در جامعه اسلامی بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: بزرگترین نعمت خداوند متعال برای ملت ایران را باید در وجود مبارک و با برکت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مشاهده کرد، اگر رهبری داهیانه این عالم مجاهد و فرزانه نبود، دشمنان در براندازی انقلاب موفق بودند.

وی صلابت، بصیرت، شجاعت، مدیریت و روشنگری مقام معظم رهبری در برابر فتنه ها، فشارها و تهدیدهای دشمنان نظام اسلامی را رمز موفقیت ملت ایران در مهار توطئه‌های استکبار جهانی دانست و گفت: سعادت جامعه در گرو تبعیت محض از رهنمودهای ولایت فقیه است.

امام جمعه تبریز در پایان از حمایت نمایندگان مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری از جایگاه ولایت فقیه قدردانی کرد و گفت: برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تحقق برنامه توسعه و تعالی استان، نیازمند نقش‌آفرینی علما به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستیم./935/۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات